10 Ekim 2016 Pazartesi

Şort Giymeyen Müezzinin Davası Cort Eder Hocaefendi!..

İzmir'de bir caminin müezzini 15 Temmuz darbe gecesi, Mehmet Görmez'in talimatıyla milleti haberdar etmek ve darbeye karşı çıkmak için sala okuyor.

Bak bak, yaptığı densizliğe bak!.. Sen İzmir'de gecenin bir yarısında sala oku!.. Yetmezmiş gibi bir de darbeye karşı oku!.. Hiç düşünme darbeyi dört gözle bekleyen çağdaş(!) vatanperver yurttaşlarımız olabilir mi, saladan rahatsız olabilirler mi diye!..

Bir de üstüne üstlük şort giymemişsin!.. Hem İzmir'desin hem darbeye karşısın hem şort giymemişsin!.. Kusura bakma ama sen baştan cort etmişsin hocaefendi!.. Seni savunacak hâl bırakmadın bizde!.. Dava açılır, sana saldıranlar salıverilir. Ama şort giyseydin belki sana saldıranlar için bir ceza düşünebilirdik, biz de arkanda durabilirdik!.. Şimdi cık, mümkünsüz senin hakkını aramamız!..

Üstüne üstlük sana saldıran kişiler şortlu, hele bir de CHP'li, daha da ötesi CHP'li bir belediyede meclis üyesi... Camiye ilk dalan o hanım yok mu? O ne cevval bir kadın öyle!.. Nasıl vuruyor o nazik elleriyle sana!.. Yazık ya, acıdım ona; elleri acımıştır şimdi!.. Camiden çıkarken de elindeki taşla caminin camlarını kırması yok mu? Yüreğimin yağları eridi izlerken!.. Ya o nazik ellerini cam falan kesseydi, ya o camlar bir tarafına batsaydı!..

Ah canlarım benim; sizdeki bu darbeseverlik, darbeye karşı çıkanlara haddini bildirmek için gösterdiğiniz cesaret, gecenin o saatinde cami müezzinini dövmek için yaptığınız fedakârlık!.. Bunların hepsi takdire şayan!.. Sizin heykelinizi dikmezsek İzmir'in en büyük meydanına yuh olsun bize!..

Şimdi mahkeme camiyi basan bu mümtaz şahsiyetleri salıverdi tutuksuz yargılamak için... Bu nasıl mahkeme böyle? Tutuksuz yargılamak için salıvermiş!.. Ne yargılaması ya hu, ne demek yargılamak? Camiye saldırmak zorunda bırakılan bu vatandaşlarımız için müezzine aşırı tahrik davası açılmalı, ona vuran hanımefendi ve beyefendinin vururken ellerinin acıması ihtimaline karşı -gerekiyorsa doktor raporu alınarak- yine müezzine darp ve yaralama davası açılmalı!..

"Camiye, kutsala saygısı yokmuş bunların." diyen bazı densizler varmış, onlara kulak asılmayıp bu çağdaş(!) vatandaşlarımız, camiyi basmak ve camlarını indirmek zorunda bırakıldıkları için de imam ve müezzin görevden el çektirilmeli!..

Bana sakın şöyle demeyin: İstanbul'da şort giyen kadına saldıran manyak için dokuz yıl ceza istendi ve tutuklu, İzmir'dekiler serbest demeyin. Farkı göremiyorsanız ben size ne diyeyim ki!.. İstanbul'da saldırılan şortlu, İzmir'de saldıran şortlu!.. Ayrıca İzmir'dekiler düşünce özgürlüğü çerçevesinde darbeye destek çıkmak için şortlu olarak müezzine saldırıyor, camiye zarar veriyor gibi görünseler de o şortu boşa giymiyorlar!.. O şort, bu kadarcık cezadan da kurtaramayacaksa niye giyeyim ben o şortu!..

Bundan sonra yaz kış şortla gezeceğim; bana saldıran olursa ceza alır, ben birine saldırırsam cezadan muaf olurum!.. Düşündüm de şort şart!.. Bana cart curt, zart zurt eden olursa şortum beni korusun!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder