18 Şubat 2016 Perşembe

Azlettim Seni, Benim Vekilim Değilsin

Milletin seçerek kendini temsil etsin diye meclise gönderdiği kişiye "vekil" denir. Yani asıl olan millet olduğu için mecliste milleti temsil eden kişiye de "milletvekili" deniyor. Dolayısıyla milletin verdiği vekâleti milletin istediği şekilde kullanması lazım vekilin... Milletin temsil edildiği yere de "Türkiye Büyük Millet Meclisi" demişler, "Türkiye Büyük Vekil Meclisi" dememişler.

Ama milletin oraya seçip gönderdiği birçok vekil, milleti değil de bir şekilde bağlı olduğu odakların temsilciliğini yapıyor. Milleti rahat temsil edebilmesi için kendisine verilen imtiyazları, ayrıcalıkları maşası olduğu odakların menfaati için kullanıyor.

Milletin vekâletini alan vekil, Cizre'de PKK'lı kurtarmak için sosyal medyadan yalan pompalıyor; PKK'lıları asker ve polisin elinden kurtarabilmek için meclis yerine bodrum katta mesai yapıyor. Buna da"milletvekili" deniyor, hiç kusura bakmayın bu "terörist vekili"dir ve gereği yapılmalıdır.

Muş'ta 7 Haziran seçimlerinden sonra keleşi koruculara ve emniyet güçlerine çevirmekle tehdit eden kişi, hâlâ vekil ve onunla ilgili de yapılan bir işlem yok maalesef. Ya ben milletim, ben senin gibilere vekâlet vermem, sen kimin vekilisin? Keleşi kimin adına bize çevirmekle tehdit ediyorsan, kimin maşasıysan maaşını da onlardan al, onların topraklarına git, benim meclisimden de defol lütfen!

Şehit olan hiçbir asker ve polis cenazesine katıl/a/mayan malum partinin vekilleri, öldürülen tüm teröristlerin cenazelerinde boy gösteriyor, şov yapıyor, ölümden bile rant devşiriyor. Maalesef ki alenen teröre destek veren, yardım ve yataklık eden bu kişiler de hâlâ vekil ve benim verdiğim vergilerden maaş almaya devam ediyor. Bu ülkede aldığı nefes haramken bir de TBMM'de koltuk işgal ediyor, hâlbuki bu ülkede işgal edebileceği tek yer, tek kişilik hücreler olmalı.

"Eğer İran-Türkiye karşı karşıya gelirse Türkiye'ye karşı, İran safında olurum! İran düşerse bütün Doğu düşer." diyen, Rusya ile Türkiye gerginlik yaşayınca Rusya'dan yana tavır koyan kişi, ana muhalefet partisi saflarından milletvekili... Affedersin ama mecliste beni yani milleti temsil edecek kişi, ülkemin bırakın yiğidini itini bile düşmana peşkeş çekmemeli... Sen de bir zahmet benim meclisimi değil de Türkiye'ye tercih ettiğin ülkelerin meclisini işgal et!..

Ana muhalefet partisinin iki vekili, Suriye'de Türkmenlere ve Araplara katliam yapan PYD/YPG'nin terör örgütü olmadığını ispatlamaya çalışıyor İngiltere'de... Türkiye'nin bu örgüte müdahale etmesinden ve bu örgütten rahatsız olmasından rahatsız oluyor beyefendiler(!) Affedersiniz sizi meclise PYD'liler mi gönderdi yoksa onların arkasındaki Ruslar mı gönderdi? Kimin hakkını savunuyorsanız onların meclisinde, onların vekili olun; siz benim vekilim değilsiniz.

Yeter artık!.. En kritik zamanlarda "ama, fakat, ancak" demeden ülkesinin, devletinin ve milletinin yanında yer al/a/mayan kişi/liksiz/leri meclisimde görmek istemiyorum. Millî bir duruşu olmayan tüm vekilleri, azlediyorum vekilliğimden!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder